Jeżeli Twoja reklamacja została odrzucona to koniecznie wyślij formularz kontaktowy.
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ KONSULTACJI
WYŚLIJ FORMULARZ KONTAKTOWY
Czy wiesz, że sprzedawca jest zobowiązany pokryć wszystkie koszty związane z procesem reklamacyjnym, w tym koszty mojej opinii?
Krok 1.
Wypełnij i wyślij formularz kontaktowy. Załącz zdjęcia uszkodzeń oraz odpowiedź sprzedawcy.
Krok 2.
Dokonam analizy otrzymanego zgłoszenia oraz odpowiem, czy sprawa kwalifikuje się do dalszego postępowania.
Krok 3.
Wyślij zaakceptowane obuwie do oceny, koszt sporządzenia opinii wyniesie 150 zł.
Uwaga:
Na mocy artykułu 566 §1 Kodeksu Cywilnego wraz z odstąpieniem od umowy sprzedawca musi zwrócić konsumentowi wszystkie poniesione koszty.
- Dowolna forma zgłoszenia
- Bardzo proszę o pozostawieniu numeru telefonu
- Wystarczy wpisać e-mail odbiorcy,
- Można załączyć wiadomość tekstową,
- Obsługuje pliki dowolnej wielkości,
- Generuje potwierdzenie odebrania przekazanych plików.
Karol Pesta, biegły rzeczoznawca obuwniczy. Odrzucona reklamacja, uszkodzenie mechaniczne, złe użytkowanie. Nic straconego.