Kurs Online – Świadomy Konsument

W ciągu miesiąca otrzymuję od Was aż od 300 do 500 zgłoszeń. Jest to bardzo dużo. Analiza Państwa przypadków dostarcza mi ogromne ilości wiedzy na temat funkcjonowania rynku konsumenckiego. Zastnawiałem się, czy to jest tak, że trafiają do mnie sami poszkodowani, czy jednak jest to problem powszechny. Złożyłem 5 roszczeń reklamacyjnych i w każdym z nich dotknęły mnie różnego rodzaju nieuczciwe praktyki rynkowe. Na szczęście dzięki odpowiedniej znajomości swoich praw i wiedzy jak je egzekwować z każdej z tych spraw wyszedłem zwycięsko.

Karol Pesta - rzeczoznawca, prawnik, mediator

Wiedza na temat swoich praw to jedno...

Czy warto znać swoje prawa? Odpowiem: oczywiście! Odpowiednia wiedza na temat obowiązujących przepisów pozwoli Ci skutecznie bronić swoich interesów, dzięki czemu unikniesz wielu pułapek zastawionych przez sprzedawców.

Nieuczciwe Praktyki Rynkowe? Pułapki? O czym on mówi...

Jednym z najbardziej powszechnych działań sprzedawców jest wykorzystanie niewiedzy swoich klientów. Brak świadomości powoduje, że jako konsumenci podejmujemy działania, których przy posiadaniu pełnej informacji byśmy nie podjęli. Sprzedawcy bardzo często manipulują i próbują wpuścić klienta w maliny. Jest to problem bardzo powszeczny, aczkolwiek dla mnie niezrozumiały. W Polsce klient ciągle jest identyfikowany jako wróg. Najprostszy przykład: Sprzedawca oczekuje od konsumenta, że odeśle wadliwy towar na swój koszt. Tak to nieuczciwa praktyka rynkowa!

Sprzedawca i konsument, którzy doszli do porozumienia w sporze reklamacyjnym

A wiedza, jak zrobić z nich użytek to drugie.

Czy znajomość prawa spowoduje, że sprzedawcy je poszanują? Nie koniecznie. W każdym z wyżej wspomnianych 5 moich przypadków posługiwałem się odpowiednią wiedzą prawniczą i niestety w każdym z nich spotkały mnie ogromny konflikt ze sprzedawcą stosującym nieuczciwe praktyki rynkowe. Co więc zrobiłem? Jak wyegzekwowałem swoje prawa? Jak zadbać o swoje interesy? Odpowiedzi na te pytania udzielę na kursie online!

Program kursu

  • Źródła prawa dla konsumenta
  • Podstawowe zagadnienia prawne
  • Uprawnienia konsumenta dotyczące reklamacji
  • Czym są nieuczciwe praktyki rynkowe?
  • Jak egzekwować swoje prawa?
  • Taktyki reklamacyjne
  • Studium przypadków
  • Odpowiedzi na pytania


Czas kursu 2-3 godziny.

Dlaczego warto skorzystać?

  1. Zwiększ swoją wiedzę: Mój kurs zapewni Ci kompleksową wiedzę na temat obowiązujących przepisów dotyczących praw konsumenta. Dowiesz się, jakie masz prawa.
  2. Opanuj umiejętności: Nauczę Cię praktycznych strategii w przypadku zakupu wadliwego towaru, w tym jak skutecznie realizować swoje prawa i jak nie dać się oszukać przez sprzedawców.
  3. Skutecznie reklamuj produkty: Poznasz różne taktyki w reklamacji i nauczysz się, jak skutecznie argumentować swoje przypadki, aby uzyskać akceptację reklamacji.
  4. Wsparcie w przypadku problemów: Dowiesz się, gdzie szukać pomocy w przypadku naruszenia Twoich interesów jako konsumenta. Nasz kurs pokaże Ci, jak radzić sobie z trudnościami i gdzie zgłosić ewentualne nieprawidłowości.
  5. Ochrona przed nieuczciwymi sprzedawcami: Otrzymasz praktyczne wskazówki, jak rozpoznać nieuczciwe praktyki handlowe i jak skutecznie się przed nimi bronić.

Dołącz do mojego kursu już dziś i zdobądź pewność siebie w każdej transakcji!

Cena kursu to 100 zł.

Najbliższy termin kursu to sobota 13 kwietnia o godzinie 16:00.

Wyślij poniższy formularz kontaktowy, a otrzymasz potwierdzenie z instrukcją uiszczenia płatności.

Zapisz mnie na kurs!

Moje dane

Zgłoszenie

Wypełnij poniższy formularz i wyślij Swoje zgłoszenie.

Informacje kontaktowe
Wybierz sprawę
Treść zgłoszenia

Zgłoszenie

Wypełnij poniższy formularz i wyślij Swoje zgłoszenie.

Informacje kontaktowe
Treść zgłoszenia
Dodaj zdjęcia - minimum 2

Po wysłaniu formularza poczekaj aż wyślą się dokumenty,  powyżej pojawi się potwierdzenie, a kopię otrzymasz na maila.

SKORZYSTAJ Z PROMOCJI

Wyślij zgłoszenie do 15 października.
Koszt opinii

150

100 zł