Wada technologiczna, odklejanie się podeszwy.

Strona główna / Z życia rzeczoznawcy  / Wada technologiczna, odklejanie się podeszwy.
rozklejenie-butow-adidas-rzeczoznawca-obuwia-1

Wada technologiczna, odklejanie się podeszwy.

Opis klienta: zmarszczenie materiału na czubku w prawym bucie

Pyrzyce

Czas użytkowania: 20 miesięcy

Złożona przez klienta reklamacja dotyczy odklejenia zelówki od podeszwy wewnętrznej w prawym bucie w miejscu przedstopia.

Odpowiedź sprzedawcy:

“Reklamowane usterki powstały w czasie użytkowania w sposób mechaniczny”

Odwołanie od odrzuconej reklamacji

Przyczyną odrzucenia znacznej większości reklamacji, które trafiają do mnie jest stwierdzenie sprzedawcy, że wada jest wynikiem “uszkodzenia mechanicznego”. Jest to najczęstszy powód odrzucenia reklamacji. Niestety w tym przypadku było inaczej. Reklamowana wada polega na nieprawidłowym wykonaniu połączenia klejowego pomiędzy zelówką a podeszwą wewnętrzną.  W wyniku normalnego chodzenia powstało rozklejenie. Takie uszkodzenia powstają podczas normalnego użytkowania bez wpływu użytkownika. Pamiętaj, że jeśli masz wątpliwość, czy Twoja reklamacja została rozpatrzona w sposób rzetelny. Zawsze możesz zapytać o to rzeczoznawcę obuwia.

rozklejenie-butow-adidas-rzeczoznawca-obuwia-2